SIAPA AKU DIHATIMU

Malam dingin menyentuh lagi hati ini

bersama sepi yang mengundang rindu

rindu pada sidia mula menyapa dalam

hati mencengkam jiwa ini.

Sayang adakah jua rindu ini menyapa

hati mu disana??…..eeemmmm!..

sayang ku tau tak mungkin rindu ini

hadir di hati mu yang kini sudah menjauh

Sayang hati mu itu milik mu

dan kini ku tahu hati mu itu bukan milik

ku lagi!..kerana kini sudah ada seseorang

yang menjadi kesayangan mu..

Maaf kan aku sayang,

aku hanya meluahkan rindu ku

ini lewat hembusan malam sepi ku

walau ku tahu kau kini bahagia bersamanya..

Izinkan aku mengenang mu pada tiap

rasa rindu ku ..

hingga rasa ini berlalu pergi pada

sepi malam-malam ku..ku tahu sayang,

Siapa Aku Di Hati Mu..Kini aku bukan siapa-siapa mu lagi!..(rufi anvara)

Tinggalkan komentar

Belum ada komentar.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Balasan

